فراخوان شرکت مخابرات ایران ،بایدها و نبایدها

بازدیدها: ۲۲۹

در پی فراخوان شرکت مخابرات ایران برای ارئه خدمات امور مشترکین خود از طریق شبکه دفاتر پیشخوان دولت و علی رغم همکاری های خوب در حوزه زیر ساختها شب گذشته مباحثی در گروه های اجتماعی مرتبط با شبکه دفاتر پیشخوان از سوی دفاتر مطرح گردید که جای تامل دارد .

اولین مورد اینکه دفاتر با توجه به تجربه همکاری قبلی با شرکت مخابرات و رفتارهای دوگانه به موازات دفاتر در حوزه مراکز تلفن ثابت درخواست تعیین تکلیف و روشن شدن سیاستهای شرکت مخابرات را داشتند .

دومین مورد بحث تناسب کارمزدها با سبد خدمات قابل ارائه متناسب قیمت تمام شده را داشتند که در این خصوص ترجیح آنها قبل از هرگونه همکاری هماهنگی با نهاد صنفی در این خصوص و روی نرخ های بازنگری شده به منظور اطمینان از تداوم خدمات با کیفیت بود .

نظر به این خواست به حق دفاتر مراتب در دستور کار مجموعه قرار گرفته و مذاکرات در این خصوص و با توجه به مذاکرات انجام شده قبلی در بحث نرخ گذاری و چهارچوبهای کاری پیگیری خواهد شد .لذا دفاتر می توانند با تکمیل فرم های مربوطه هرگونه آغاز همکاری را منوط به به تامین این انتظار و اعلام کانون کشوری نمایند .

روابط عمومی کانون کشوری دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی کشور