جلسه برگزار شده طرح مشکلات دفاتراستان مرکزی

جلسه هم اندیشی و پرسش و پاسخ مدیران و اعضای عضو کارگروه راهبری دفاترپیشخوان دولت استان مرکزی با اعضای هیئت رئیسه انجمن صنفی استان و مدیران دفاترپیشخوان استان پیرامون مسائل و مشکلات جاری دفاتر و شناسایی راهکارهایی برای رفع موانع و مشکلات پیش رو در مورخ ۱۲/۰۶/۹۸ برگزار گردید.

 

بسمه تعالی

برگزاری جلسه طرح مشکلات دفاتر استان مرکزی

جلسه باحضور سرکار خانم مهندس مهدوی مدیر کل محترم فناوری اطلاعات و رئیس کارگروه دفاترپیشخوان دولت استان – جناب آقای مهندس یساولی مدیر محترم فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری مرکزی – سرکار خانم گرامی معاون محترم سازمان مدیریت و برنامه ریزی بودجه استان و جناب آقای مهندس حیدری نماینده محترم سازمان تنظیم مقررات منطقه مرکزی  مورخ ۱۲/۶/۹۸ در سالن جلسات اتاق اصنانف و با حضور حداکثری دفاتر پیشخوان دولت استان برگزار گردید.

در ابتدای جلسه رئیس انجمن صنفی دفاتر پیشخوان دولت استان ضمن خیرمقدم به مدعوین گرامی گزارش از ایرادات آیین نامه ابلاغی و نیز مشکلات کاری دفاتر پیشخوان دولت پیرو نحوه برخورد دستگاههای طرف قرارداد دفاتر و ضمانتنامه ها مطرح نمود.

سپس باتوجه به اهمیت آیین نامه تخلفات نماینده سازمان بندهای آیین نامه را توضیح داده و اعلام نمودند دفاتر مکلف به رعایت مجموعه قوانین و آیین نامه می باشند.

سرکار خانم مهندس مهدوی نیز باتوجه به مسولیتی که داشته قول مساعد درخصوص مکاتبه با وزارت و طرح مشکلات دفاتر اعلام فرمودند. جناب آقای مهندس یساولی نیز پس از گزارش عملکرد کارگروه قبلی و نیز خدماتی که ارائه شده گزارشی مطرح اعلام نموده و نیز درخصوص درخواست دفاتر مبنی بر برگزاری جلسه ای با اداره برق جهت تغییر تعرفه تجاری به اداری نیز قول مساعد دادند.

درخصوص تعرفه های ابلاغی سازمان و عدم همکاری برخی دستگاها همانند ( ثبت احوال ) نماینده سازمان تنظیم حمایت نمایندگان محترم کارگروه نسبت به دفاتر را الزام آور اعلام نموده اند.

سرکارخانم گرامی نیز پیرو واگذاری خدمات دستگاهها گزارشی از نحوه عملکرد سازمان برنامه و بودجه و شناسنامه دار کردن خدمات توسط این سازمان و نیز برون سپاری توسط دستگاها را مجدداً تاکید نمودند.

درپایان از قبول زحمت تمامی مدعوین گرامی و دفاتر سطح استان تقدیر و تشکر صورت گرفت.