اطلاعیه درخصوص پوز های ویژه دفاتر

طبق اطلاعیه سایت کانون کشوری :

پیرو اطلاعیه های قبلی به اطلاع دفاتر محترم که مدارک خود راتا ۱۷/۰۴/۹۶ارسال نموده اند میرساند  نصب پوز های ویژه پیشخوان در دفاتر در حال انجام می باشد.لذا تقاضا می شود با کارشناسان اعزامی از سوی این مجموعه همکاری لازم مبذول فرمایید.

همچنین آن دسته از دفاتری که تا کنون موفق به ارسال قرارداد عضویت در شبکه پرداخت پیشخوان الکترونیک خود نشده اند میرساند با توجه به شروع نصب پایانه های فروش ویژه پیشخوان درکلیه دفاتر پیشخوان دولت عضو درگاه تقاضا می شود هرچه سریعتر نسبت به ارسال قرارداد و مدارک مربوطه اقدام نمایند.

تعدادی از مدارک دریافت شده نیز دارای مشکل بوده که لیست آنها در ادامه قابل مشاهده است. بدیهی است باید مجددا نسبت به  ارسال مدارک مورد نیاز اقدام نمایند.

شایان ذکر است با توجه به انتقال موفقیت آمیز خدمات ثبت احوال،  وبا توجه به ضرورت رعایت استانداردهای بانک مرکزی طی ماه  آتی پرداخت های خدمات سازمان امور مالیاتی و تاییدیه تحصیلی نیز برروی پایانه های مذکور انتقال داده خواهد شد.

دفاتر جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۶۶۴۳۰۵۵۴ داخلی ۱۰۲،۱۰۳ تماس حاصل فرمایند./

جهت دریافت مدارک و اطلاعات بیشر به سامانه پیشخوان(epishkhan.ir) وارد شده  و در بخش پیشخوان الکترونیک با طی مراحل ۱و۲ اقدام لازم معمول فرمایید.

http://www.epishkhan.org/images/IKEC_CO/_cont_1.jpg

تعدادی از مدارک دریافت شده نیز دارای نقص بوده که لیست آنها در ادامه قابل مشاهده است:

۱- رضا مقدسی ۱۰۱۶-۳۶-۷۲       مجدداًقرارداد و مدارک به صورت کامل ارسال گردد.

۲-شهین تریوه    ۱۰۵۹-۳۶-۷۲      مجدداًقرارداد و مدارک به صورت کامل ارسال گردد.

۳- عبدالرضا خلج۱۰۱۷-۳۶-۷۲       مجدداًقرارداد و مدارک به صورت کامل ارسال گردد.